Hotellresepsjonen og inngangspartiet er selve ansiktet utad – det første gjesten møter og det siste inntrykket som sitter igjen. Her må renslighet være tydelig, vedvarende og elegant utført. Maxirent tilbyr skreddersydd rengjøring av resepsjonsområder, inngangssoner og lobbyinnganger i alle typer hoteller.
Vi samarbeider med hotellsjefer, resepsjonsteam og markedsansvarlige for å sørge for at gjestenes opplevelse starter med skinnende overflater og frisk luft.
Vår rengjøring inkluderer:
- Vask og polering av resepsjonsdisker, bord og sofaer
- Rengjøring av inngangsdører, glasspartier og matter
- Støvtørking av dekor, lamper og informasjonsmateriell
- Gulvvask og teppevedlikehold tilpasset sesong og trafikk
- Bruk av diskrete, duftfrie og allergivennlige rengjøringsmidler
Vi utfører renhold tilpasset døgnrytmen i hotellet – før åpning, mellom skift eller på kvelden – og dokumenterer alt for kvalitetskontroll.
Bestill resepsjonsrenhold fra Maxirent – og skap tillit fra første skritt inn. Se omtaler og bilder.
Oppsummert: Et rent førsteinntrykk varer. Maxirent sørger for at resepsjonen representerer hele opplevelsen.