Resepsjonsrenhold – Hotellets første og siste inntrykk

Hotellresepsjonen og inngangspartiet er selve ansiktet utad – det første gjesten møter og det siste inntrykket som sitter igjen. Her må renslighet være tydelig, vedvarende og elegant utført. Maxirent tilbyr skreddersydd rengjøring av resepsjonsområder, inngangssoner og lobbyinnganger i alle typer hoteller.

Vi samarbeider med hotellsjefer, resepsjonsteam og markedsansvarlige for å sørge for at gjestenes opplevelse starter med skinnende overflater og frisk luft.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Vask og polering av resepsjonsdisker, bord og sofaer
  • Rengjøring av inngangsdører, glasspartier og matter
  • Støvtørking av dekor, lamper og informasjonsmateriell
  • Gulvvask og teppevedlikehold tilpasset sesong og trafikk
  • Bruk av diskrete, duftfrie og allergivennlige rengjøringsmidler

Vi utfører renhold tilpasset døgnrytmen i hotellet – før åpning, mellom skift eller på kvelden – og dokumenterer alt for kvalitetskontroll.

Bestill resepsjonsrenhold fra Maxirent – og skap tillit fra første skritt inn. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Et rent førsteinntrykk varer. Maxirent sørger for at resepsjonen representerer hele opplevelsen.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker