Pauserom og personalets spiseområder er viktige pustepauser i en travel hotellhverdag. Rene, trygge og trivelige fellesarealer gir de ansatte energi og trygghet i arbeidshverdagen. Maxirent tilbyr profesjonell rengjøring av hotellansattes lunsjrom, tekjøkken og personalfasiliteter.
Vi samarbeider med personalansvarlige og driftsledelse for å sikre trivsel og hygiene bak kulissene.
Vår rengjøring inkluderer:
- Vask av bord, stoler og kjøkkenbenker
- Desinfisering av kaffemaskiner, mikrobølgeovn og håndtak
- Gulvvask og tømming av søppel og resirkulering
- Rengjøring av hvitevarer og hyller ved behov
- Bruk av milde og allergivennlige rengjøringsmidler
Vi tilpasser arbeidet til skiftplan og serveringsrutiner, og dokumenterer ved behov.
Bestill personalrom-renhold fra Maxirent – og gi teamet et velfortjent rent pusterom. Se omtaler og bilder.
Oppsummert: Godt arbeidsmiljø begynner med renhet. Maxirent tar vare på de som tar vare på gjestene.