Maxirent AS har siden etableringen i 1994 vært en solid aktør innen profesjonelle renholdstjenester, tilpasset behovene til både private og offentlige virksomheter. Vi arbeider i henhold til kvalitetsstandard NS INSTA 800 for å sikre dokumentert og målbar rengjøringskvalitet, og vår Miljøfyrtårn-sertifisering bekrefter vårt sterke engasjement for bærekraftige løsninger.
Gjennom vår interne opplæringsplattform, Maxirent Academy, sørger vi for kontinuerlig utvikling av våre ansatte, slik at de alltid er oppdatert på de nyeste metodene innen effektivt og miljøvennlig renhold. Vår registrering i Startbank garanterer at vi oppfyller bransjens krav til kvalitet, pålitelighet og profesjonalitet.
I tillegg legger vi stor vekt på helse, miljø og sikkerhet (HMS) i alt vi gjør. Dette innebærer at vi følger strenge prosedyrer for å sikre trygge arbeidsforhold for våre ansatte og minimere risiko for ulykker. Vårt HMS-arbeid er en sentral del av vår daglige drift, og vi jobber proaktivt for å identifisere og redusere mulige farer, samtidig som vi kontinuerlig oppdaterer og forbedrer våre rutiner.
Velg Maxirent AS – en pålitelig og ansvarlig samarbeidspartner for kvalitetsrenhold siden 1994.
Vår ledelsesfilosofi baseres på målstyrt ledelsesansvar, hvor resultater vurderes i forhold til målene. Lederskap skal preges av beslutningsdyktighet, handlekraft, initiativ og kreativitet.
Ved å utnytte selskapets kompetanse skal Maxirent AS dekke utvalgte målgruppers behov for produkter og tjenester relatert til renhold.
Moral - etikk
Av alle våre medarbeidere skal det kreves ærlighet og lojalitet. I forhold til så vel eksterne som interne lover og regler forventes høyverdige moralske og etiske holdninger.
Kundefokus
Integritet
Læring
I alle forhold skal det fokuseres på kvalitet og profesjonalitet. Bedriften ønsker å rette fokus internt mot sine ansatte. Ansatte som opplever at de blir tatt vare på av sin arbeidsgiver, vil ha det beste utgangspunkt for å ivareta bedriftens kvalitetsambisjoner.
Gjennom lønnsomhet skal det for alle ansatte tilstrebes trygghet og stabilitet i arbeidssituasjonen. Ved målstyrt ledelse skal det stilles krav til alle medarbeidere. Når forventningene innfris, vil våre medarbeidere - på alle nivå i organisasjonen - oppleve både faglig og personlig respekt og anerkjennelse.
Til alle medarbeidere skal det stilles krav til kompetanse og holdninger som harmonerer med stillingsnivå. Medarbeidere skal tilbys opplærings- og utviklingsmuligheter i sitt arbeide. Lydhørhet for forslag som fremmer trivsel og produktivitet skal utvises.