Personalrom-renhold – Renslighet bak innsatsen

Hotellopplevelsen starter ikke bare ved gjesteinngangen – den skapes også bak kulissene. Personalinnganger, garderober og pauserom er viktige for trivsel og hygiene blant ansatte. Maxirent tilbyr effektiv og respektfull rengjøring av hotellets personalområder.

Vi samarbeider med HR, renholdsleder og driftsteam for å tilpasse vask etter skift, behov og HMS-krav.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Vask av garderobeskap, benker og speil
  • Desinfisering av dørhåndtak, brytere og oppslagstavler
  • Gulvvask av flis, linoleum og teppe
  • Rengjøring av pauserom, kjøkkenkrok og spisebord
  • Bruk av allergivennlige og HMS-godkjente rengjøringsmidler

Vi dokumenterer for renholdsplan og trivsel – og bidrar til et rent og ryddig arbeidsmiljø.

Bestill personalrom-renhold fra Maxirent – og vis omtanke for teamet som holder hotellet i gang. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Personalets hverdag fortjener renhet. Maxirent vasker med respekt for innsatsen bak scenen.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker