Lobbyrenhold – Førsteinntrykk i hvert fottrinn

Lobby og resepsjon er hotellets ansikt utad – det første og siste inntrykket gjesten får. Her skal det lukte friskt, se innbydende ut og være fri for støv og fingermerker. Maxirent tilbyr detaljert og jevnlig renhold av resepsjonsområde, sittegrupper og inngangsparti.

Vi samarbeider tett med resepsjonsteamet og husøkonom for å sørge for at alt er på plass – til hver eneste innsjekk og utsjekk.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Desinfisering av disker, terminaler og dørhåndtak
  • Vask av speil, glassflater, heispanel og skranker
  • Støvtørking av møbler, brosjyreholdere og dekor
  • Gulvvask og flekkfjerning fra tepper og fliser
  • Bruk av stille, diskret og allergivennlig rengjøringsutstyr

Vi rengjør før gjesteankomst eller løpende gjennom dagen – alltid i tråd med hotellets stil og atmosfære.

Bestill resepsjonsrenhold fra Maxirent – og ønsk gjestene velkommen med ren eleganse. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Førsteinntrykk varer. Maxirent holder lobbyen ren, diskret og alltid representativ.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker