Garderoberenhold – Renslighet før innsats

Garderober og skiftestasjoner for hotellpersonale er viktige for trivsel, hygiene og effektiv drift. Renhold her sikrer en god start og slutt på arbeidsdagen. Maxirent tilbyr profesjonell rengjøring av hotellenes personalgarderober, skiftesoner og tilhørende sanitærrom.

Vi samarbeider med HR, husøkonomi og vernetjeneste for tilpasset renhold etter skift, helg eller vaktmønster.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Vask og desinfisering av skap, benker, speil og kontaktflater
  • Gulvvask og luktbehandling i omkledningsrom
  • Rengjøring av tilknyttede dusjer, toaletter og vaskesoner
  • Flekkfjerning fra sminke, hårprodukter og arbeidssmuss
  • Bruk av allergivennlige og luktfrie rengjøringsmidler

Vi dokumenterer for HMS, renholdsplan og personaltilfredshet – og tilbyr vask ved skiftbytte, ukeslutt eller hovedrengjøring.

Bestill garderobe-renhold fra Maxirent – og gi personalet et rent skifte i hverdagen. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Trivsel begynner der skiftet starter. Maxirent vasker rommet bak innsatsen.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker