Garderoberenhold – Ren start for hotellteamet

Hotellansattes garderober og skifterom er viktige soner for trivsel, hygiene og god start på arbeidsdagen. Disse rommene må være rene, luktfrie og praktiske for å sikre en god arbeidsflyt og HMS-standard. Maxirent tilbyr tilpasset rengjøring av personalgarderober i hotellmiljøer.

Vi samarbeider med HR, driftsledelse og renholdskoordinator for skreddersydd vask uten å forstyrre skiftbytte eller uniformslogistikk.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Gulvvask og støvtørking av skap, hyller og benker
  • Desinfisering av kontaktflater, knagger og speil
  • Luktbehandling og søppeltømming
  • Vask av håndvasker, såpedispensere og garderobetoalett ved behov
  • Bruk av allergivennlige og hygienisk dokumenterte rengjøringsmidler

Vi dokumenterer for internkontroll, velferd og arbeidsmiljø – og tilbyr vask basert på skiftstruktur og bruksmønster.

Bestill garderoberenhold fra Maxirent – og gi ansatte en trygg start og slutt på dagen. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Trivsel starter i garderoben. Maxirent holder personalsonene rene, trygge og verdsatt.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker