Hotellansattes garderober og skifterom er viktige soner for trivsel, hygiene og god start på arbeidsdagen. Disse rommene må være rene, luktfrie og praktiske for å sikre en god arbeidsflyt og HMS-standard. Maxirent tilbyr tilpasset rengjøring av personalgarderober i hotellmiljøer.
Vi samarbeider med HR, driftsledelse og renholdskoordinator for skreddersydd vask uten å forstyrre skiftbytte eller uniformslogistikk.
Vår rengjøring inkluderer:
- Gulvvask og støvtørking av skap, hyller og benker
- Desinfisering av kontaktflater, knagger og speil
- Luktbehandling og søppeltømming
- Vask av håndvasker, såpedispensere og garderobetoalett ved behov
- Bruk av allergivennlige og hygienisk dokumenterte rengjøringsmidler
Vi dokumenterer for internkontroll, velferd og arbeidsmiljø – og tilbyr vask basert på skiftstruktur og bruksmønster.
Bestill garderoberenhold fra Maxirent – og gi ansatte en trygg start og slutt på dagen. Se omtaler og bilder.
Oppsummert: Trivsel starter i garderoben. Maxirent holder personalsonene rene, trygge og verdsatt.