Nyheter

20.05.2025
Hotellgarasje-renhold – Førsteinntrykk på fire hjul

Hotellgarasjer og underjordiske parkeringshus er første stopp for mange gjester – og ofte et glemt punkt i renholdsplanen. Et rent, luktfritt og trygt parkeringstilbud gir et profesjonelt førsteinntrykk. Maxirent tilbyr spesialisert rengjøring av hotellgarasjer, parkeringshus og innkjøringssoner.

Vi samarbeider med hotellsjefer, teknisk drift og sikkerhetsansvarlige for å sikre at parkeringsfasiliteter fremstår like ryddige og hygieniske som hotellobbyen.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Feiing, støvsuging og høytrykkspyling av betonggulv
  • Fjerning av oljesøl, søppel og skitt fra vegger og hjørner
  • Vask av porter, søyler, lyktestolper og automatstasjoner
  • Desinfisering av knapper, betalingsautomater og heispaneler
  • Bruk av miljøvennlige, luktfjernende og asfaltvennlige midler

Vi tilpasser oss trafikkmønstre og stenger ikke hele arealer – men jobber i soner med sikkerhet i fokus.

Bestill parkeringsrenhold fra Maxirent – og la kundens opplevelse starte i ren sone. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Godt inntrykk starter i garasjen. Maxirent gir parkeringssonen trygghet og glans.

Les mer
20.05.2025
Minibar-renhold – Rent kjøleskap, trygg opplevelse

Hotellkjøleskap og minibarer er små, men viktige detaljer i gjesteopplevelsen. Et rent, luktfritt og oversiktlig minibarområde skaper tillit og komfort. Maxirent tilbyr presis og hygienisk rengjøring av minibarer, kjølemoduler og skap i hotellrom og VIP-soner.

Vi samarbeider med housekeeping, minibaransvarlige og hotellsjefer for å sikre effektiv rengjøring uten å forstyrre logistikken rundt fylling og registrering.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Rengjøring og desinfisering av hyller, flater og flaskesoner
  • Fjerning av lukt, søl og gamle etikettmerker
  • Rengjøring av glassdører, håndtak og ventilasjon
  • Sjekk for mugg, søl og utgåtte varer (ved avtale)
  • Bruk av luktfrie og matsikre rengjøringsmidler

Vi utfører renhold samtidig med eller etter påfyll – og dokumenterer prosessen for hotellrutiner og internkontroll.

Bestill minibar-renhold fra Maxirent – og sørg for at små detaljer gir stort inntrykk. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Små flater – stort ansvar. Maxirent holder hotellkjøleskap rene, trygge og gjesteklare.

Les mer
20.05.2025
Konferanserenhold – Klart til møte, hver gang

Møterom og konferansesaler på hotell brukes av alt fra små forretningsgrupper til store selskaper – og må være plettfrie ved hver eneste booking. Et rent møterom signaliserer profesjonalitet, struktur og kvalitet. Maxirent tilbyr skreddersydd renhold for konferansefasiliteter, styremøterom og saler med høyt belegg.

Vi samarbeider med bookingansvarlige, konferanseverter og driftssjefer for å sikre klargjøring og vedlikehold mellom hvert arrangement.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Støvtørking og rengjøring av bord, stoler og AV-utstyr
  • Flekkfjerning på tepper, duker og tekstiler
  • Desinfisering av fjernkontroller, mikrofoner og touchskjermer
  • Gulvvask og oppfriskning mellom økter
  • Bruk av luktfrie og teknisk skånsomme rengjøringsmidler

Vi leverer både fast renhold og on-demand-rengjøring mellom økter, med full dokumentasjon for bedriftskunder og hotellrutiner.

Bestill møteromsrenhold fra Maxirent – og gi gjestene dine et innbydende rom for ideer. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Dialog starter i rene rom. Maxirent sørger for at hvert møte begynner i orden.

Les mer
20.05.2025
Hotellkontor-renhold – Bak kulissene, i orden

Hotellkontorer og administrasjonsområder er avgjørende for hotellets daglige drift – men blir ofte oversett i rengjøringsplanen. Et rent kontormiljø bidrar til struktur, trivsel og effektivitet for de ansatte. Maxirent tilbyr profesjonell og diskret rengjøring av hotelladministrasjon og back-office-soner.

Vi samarbeider med hotellsjefer, HR og økonomiavdeling for å skape et plettfritt og ryddig miljø – bak kulissene.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Støvtørking og rengjøring av pulter, skjermer og kontorutstyr
  • Vask av gulv, lister og gulvtepper med hensyn til kabler og utstyr
  • Rengjøring av kjøkkenkrok, kaffemaskin og spiseplass
  • Desinfisering av dørhåndtak, tastaturer og fellesflater
  • Bruk av allergivennlige og skjermtrygge rengjøringsmidler

Vi arbeider tilpasset kontortid, møtekalender og behov – og dokumenterer etter HMS og interne standarder.

Bestill hotellkontor-renhold fra Maxirent – og skap orden i organisasjonen. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Ryddighet starter bak dørene. Maxirent holder hotelladministrasjonen like ren som gjesteopplevelsen.

Les mer
20.05.2025
Resepsjonsrenhold – Hotellets første og siste inntrykk

Hotellresepsjonen og inngangspartiet er selve ansiktet utad – det første gjesten møter og det siste inntrykket som sitter igjen. Her må renslighet være tydelig, vedvarende og elegant utført. Maxirent tilbyr skreddersydd rengjøring av resepsjonsområder, inngangssoner og lobbyinnganger i alle typer hoteller.

Vi samarbeider med hotellsjefer, resepsjonsteam og markedsansvarlige for å sørge for at gjestenes opplevelse starter med skinnende overflater og frisk luft.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Vask og polering av resepsjonsdisker, bord og sofaer
  • Rengjøring av inngangsdører, glasspartier og matter
  • Støvtørking av dekor, lamper og informasjonsmateriell
  • Gulvvask og teppevedlikehold tilpasset sesong og trafikk
  • Bruk av diskrete, duftfrie og allergivennlige rengjøringsmidler

Vi utfører renhold tilpasset døgnrytmen i hotellet – før åpning, mellom skift eller på kvelden – og dokumenterer alt for kvalitetskontroll.

Bestill resepsjonsrenhold fra Maxirent – og skap tillit fra første skritt inn. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Et rent førsteinntrykk varer. Maxirent sørger for at resepsjonen representerer hele opplevelsen.

Les mer
20.05.2025
Trapperenhold på hotell – Hver etasje fortjener glans

Trapper og korridorer i hotell utgjør de viktigste fellesarealene – og gir et sterkt visuelt førsteinntrykk. Høyt tråkkvolum krever regelmessig vask, og støv og smuss må fjernes uten å forstyrre gjester. Maxirent tilbyr effektiv og stillegående rengjøring av hotelltrapper, korridorer og etasjeforbindelser.

Vi samarbeider med husøkonomer, resepsjonsansvarlige og teknisk drift for å sørge for at alle fellesveier holder topp standard – dag og kveld.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Daglig gulvvask med støydempede maskiner eller håndmetoder
  • Rengjøring av håndløpere, gelendre og rekkverk
  • Støvtørking av bilder, lamper og dekor langs veggene
  • Flekkfjerning på teppe, gulvbelegg og veggflater
  • Bruk av luktfrie, allergivennlige og diskrete rengjøringsmidler

Vi jobber på tidspunkter med minst mulig gjestetrafikk – og dokumenterer etter hotellrutiner og kvalitetsmål.

Bestill trapperenhold fra Maxirent – og la gjestens vei bli en ren opplevelse. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Hver etasje er en mulighet til å imponere. Maxirent holder overgangen mellom rom like ren som opplevelsen.

Les mer
20.05.2025
Hotellounge-renhold – Diskret hygiene for profesjonelle gjester

Hotell-lounges og business-soner setter tonen for både arbeid og avslapning. Her møtes forretningsfolk, reisende og gjester med høye forventninger – og renslighet er en del av serviceopplevelsen. Maxirent tilbyr presist og diskret renhold av hotell-lounger, VIP-områder og arbeidsstasjoner.

Vi samarbeider med hotellsjefer, resepsjon og eventansvarlige for å skape et behagelig og hygienisk miljø der alt fra kaffekopper til konferansebord er plettfritt.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Daglig vask og desinfisering av bord, sofaer, skjermer og fellesarealer
  • Rengjøring av kaffestasjoner, te-benker og touchskjermer
  • Støvtørking av dekor, skjermer og teknisk utstyr
  • Toalettrengjøring og luktfjerning i tilknyttede rom
  • Bruk av luktfrie og diskrete rengjøringsmidler for sensitive miljøer

Vi jobber fleksibelt før åpning, mellom økter eller om natten – med diskresjon som varemerke og dokumentasjon som trygghet.

Bestill lounge-renhold fra Maxirent – og tilby ro, renslighet og profesjonalitet i samme rom. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Forventninger møtes i loungen. Maxirent sørger for et inntrykk som varer – også etter førsteinntrykket.

Les mer
20.05.2025
Hotellvaskeri-renhold – Hygiene i tekstilhåndtering

I hotellvaskeområder håndteres store mengder sengetøy, duker og tekstiler – og hygiene må kombineres med effektivitet og logistikk. Renslighet i disse sonene sikrer både kvalitet og trygghet for gjester og personale. Maxirent tilbyr målrettet renhold for hotellvaskerier og tekstilhåndteringsrom.

Vi samarbeider med renholdsledere, husøkonomer og driftssjefer for å opprettholde høye standarder i et område som sjelden vises frem – men som alltid må fungere optimalt.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Daglig vask av gulv, arbeidsflater og inn-/utleveringssoner
  • Desinfisering av tekstiltraller, vaskerimaskiner og tørketromler
  • Støv- og lofjerning fra teknisk utstyr og ventilasjonsanlegg
  • Hygienekontroll på brettestasjoner og pakkeområder
  • Bruk av maskinvennlige, allergivennlige og materialskånsomme rengjøringsmidler

Vi jobber etter produksjonstid eller i samarbeid med personalet – og dokumenterer alt i henhold til internkontroll og HMS.

Bestill vaskerom-renhold fra Maxirent – og gi tekstilhåndteringen et hygienisk løft. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Tekstilkvalitet starter med rent bakrom. Maxirent sørger for orden i hotellvaskeområdene.

Les mer
20.05.2025
Hotellrom-renhold for matkunder – Friskt og klart etter bruk

Hotellrom brukes i økende grad av cateringfirmaer, turnerende matteam og gjester med matrelatert virksomhet. Når kjølebagger, oppvarmingsutstyr og emballasje benyttes på rom, stilles ekstra krav til rengjøring og luktfjerning. Maxirent tilbyr spesialtilpasset renhold av hotellrom etter bruk av matkunder og profesjonelle gjester.

Vi samarbeider med resepsjon, renholdsansvarlige og driftsledere for å sikre at rommene raskt blir gjesteklare igjen – med høy hygienestandard og friskt inneklima.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Fjerning av emballasje, matsøl og luktkilder
  • Desinfisering av benkeplater, bord, minibar og servant
  • Rengjøring av kjøleposer og plass der de har stått
  • Grundig gulvvask og støvsuging under senger og møbler
  • Bruk av luktfjernende, allergivennlige og miljøvennlige midler

Vi leverer dokumentert renhold etter hver spesialbooking – og tilbyr fleksibel oppfølging for større gjestegrupper og arrangementer.

Bestill hotellrom-renhold for matkunder – og gi hver gjest et friskt førsteinntrykk. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Mat på hotellrom krever mer enn et skift av sengetøy. Maxirent gir rommet et friskt, profesjonelt løft.

Les mer
20.05.2025
Hotellkjøkken-renhold – Hygiene som holder hotellet i gang

Hotellkjøkken er hjertet i enhver gjesteopplevelse – og renholdet må være like profesjonelt som maten som serveres. Når kjøkkenet produserer til både frokost, konferanse og middag, kreves det rutinerte og fleksible rengjøringstjenester. Maxirent tilbyr HACCP-basert renhold for hotellkjøkken i alle størrelser.

Vi samarbeider med kjøkkensjefer, F&B-ledelse og hotellsjefer for å skape trygge, skinnende og matsikre arbeidsmiljøer – fra prep-benk til oppvask.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Daglig vask og desinfisering av benkeplater, stekeflater og kokeutstyr
  • Fjerning av fett, matrester og smuss i ventilasjon, gulv og vegger
  • Hygienisk håndtering av avfallssoner og oppvaskrom
  • Rengjøring av kjøle- og fryserom samt vask av skap og hyller
  • Bruk av profesjonelle midler i tråd med næringsmiddelforskrifter

Vi leverer renhold utenfor kjøkkenets driftstid – og dokumenterer alt for revisjon og internkontroll.

Bestill hotellkjøkken-renhold fra Maxirent – og la trygghet og hygiene være en del av smaken. Se kundeomtaler og bilder.

Oppsummert: Kvalitetsmat starter med kvalitetsrenhold. Maxirent holder hotellkjøkken i drift – rent og klart for nye gjester.

Les mer
1 77 78 79 80 81 103
© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker