Ledelseskontorer og planleggingsrom på hotell brukes til alt fra strategimøter og vaktplanlegging til HR-arbeid og økonomioppfølging. Renslighet her bidrar til effektivitet, diskresjon og trivsel for de ansatte. Maxirent tilbyr profesjonell rengjøring av administrasjonsområder og kontorer i hotell.
Vi samarbeider med hotelldirektør, HR og kontoransvarlige for å tilrettelegge renhold som ikke forstyrrer arbeid eller sensitiv informasjon.
Vår rengjøring inkluderer:
- Støvtørking og vask av bord, skjermer og tastatur
- Gulvvask og rens av teppefelt eller laminat
- Desinfisering av kontaktflater og fellesutstyr
- Rydding og diskret håndtering av avfall
- Bruk av antistatiske og allergivennlige rengjøringsmidler
Vi utfører renhold etter arbeidstid og dokumenterer for HMS og internkontroll.
Bestill kontorrenhold fra Maxirent – og styr hotellet fra et ryddig og hygienisk grunnlag. Se omtaler og bilder.
Oppsummert: Gode beslutninger tas i gode omgivelser. Maxirent gir ledelsen ren plass til planlegging og fremdrift.