Hotellkontorer og administrative rom er kommandosentralen for drift, HR, regnskap og ledelse. Her foregår møter, planlegging og personalhåndtering – og rene omgivelser bidrar til effektivitet og profesjonalitet. Maxirent tilbyr målrettet rengjøring av kontorer, styrerom og backoffice-soner i hotell.
Vi samarbeider med administrasjon, ledelse og resepsjon for å utføre diskret og pålitelig kontorrenhold – tilpasset rytme og personvern.
Vår rengjøring inkluderer:
- Støvtørking av skrivebord, hyller og teknisk utstyr
- Desinfisering av tastaturer, telefoner og kontaktflater
- Gulvvask, flekkfjerning og søppeltømming
- Rengjøring av glassdører, whiteboard og kontorstoler
- Bruk av skånsomme og allergivennlige rengjøringsmidler
Vi jobber før eller etter kontortid – med diskresjon og fokus på trygghet og tilgjengelighet.
Bestill kontorrenhold fra Maxirent – og gi hotellets drift en profesjonell ramme. Se omtaler og bilder.
Oppsummert: Effektivitet starter med renslighet. Maxirent renholder hotellkontorer for orden, ro og ledelse.