Kontorrenhold – Profesjonell ryddighet bak resepsjonen

Hotellkontorer og administrative rom er kommandosentralen for drift, HR, regnskap og ledelse. Her foregår møter, planlegging og personalhåndtering – og rene omgivelser bidrar til effektivitet og profesjonalitet. Maxirent tilbyr målrettet rengjøring av kontorer, styrerom og backoffice-soner i hotell.

Vi samarbeider med administrasjon, ledelse og resepsjon for å utføre diskret og pålitelig kontorrenhold – tilpasset rytme og personvern.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Støvtørking av skrivebord, hyller og teknisk utstyr
  • Desinfisering av tastaturer, telefoner og kontaktflater
  • Gulvvask, flekkfjerning og søppeltømming
  • Rengjøring av glassdører, whiteboard og kontorstoler
  • Bruk av skånsomme og allergivennlige rengjøringsmidler

Vi jobber før eller etter kontortid – med diskresjon og fokus på trygghet og tilgjengelighet.

Bestill kontorrenhold fra Maxirent – og gi hotellets drift en profesjonell ramme. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Effektivitet starter med renslighet. Maxirent renholder hotellkontorer for orden, ro og ledelse.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker