Hotellkontorer og administrasjonsområder er avgjørende for hotellets daglige drift – men blir ofte oversett i rengjøringsplanen. Et rent kontormiljø bidrar til struktur, trivsel og effektivitet for de ansatte. Maxirent tilbyr profesjonell og diskret rengjøring av hotelladministrasjon og back-office-soner.
Vi samarbeider med hotellsjefer, HR og økonomiavdeling for å skape et plettfritt og ryddig miljø – bak kulissene.
Vår rengjøring inkluderer:
- Støvtørking og rengjøring av pulter, skjermer og kontorutstyr
- Vask av gulv, lister og gulvtepper med hensyn til kabler og utstyr
- Rengjøring av kjøkkenkrok, kaffemaskin og spiseplass
- Desinfisering av dørhåndtak, tastaturer og fellesflater
- Bruk av allergivennlige og skjermtrygge rengjøringsmidler
Vi arbeider tilpasset kontortid, møtekalender og behov – og dokumenterer etter HMS og interne standarder.
Bestill hotellkontor-renhold fra Maxirent – og skap orden i organisasjonen. Se omtaler og bilder.
Oppsummert: Ryddighet starter bak dørene. Maxirent holder hotelladministrasjonen like ren som gjesteopplevelsen.