Hotellkontor-renhold – Bak kulissene, i orden

Hotellkontorer og administrasjonsområder er avgjørende for hotellets daglige drift – men blir ofte oversett i rengjøringsplanen. Et rent kontormiljø bidrar til struktur, trivsel og effektivitet for de ansatte. Maxirent tilbyr profesjonell og diskret rengjøring av hotelladministrasjon og back-office-soner.

Vi samarbeider med hotellsjefer, HR og økonomiavdeling for å skape et plettfritt og ryddig miljø – bak kulissene.

Vår rengjøring inkluderer:

  • Støvtørking og rengjøring av pulter, skjermer og kontorutstyr
  • Vask av gulv, lister og gulvtepper med hensyn til kabler og utstyr
  • Rengjøring av kjøkkenkrok, kaffemaskin og spiseplass
  • Desinfisering av dørhåndtak, tastaturer og fellesflater
  • Bruk av allergivennlige og skjermtrygge rengjøringsmidler

Vi arbeider tilpasset kontortid, møtekalender og behov – og dokumenterer etter HMS og interne standarder.

Bestill hotellkontor-renhold fra Maxirent – og skap orden i organisasjonen. Se omtaler og bilder.

Oppsummert: Ryddighet starter bak dørene. Maxirent holder hotelladministrasjonen like ren som gjesteopplevelsen.

© Maxirent AS
pencilphone-handsetmap-marker